08 November 2010

Sungai Lui

Sungai Lui by Aizad...My hubby & me sangat2 suka lagu tu..lagi2 tang part yang angklung tuh.. Tp ingat kan sungai lui ni kat sabah sarawak. Rupanya kat Hulu Langat, Selangor je . Alahai. Betapa ceteknya ilmu saya..

Pejamkan matamu untukku
Dengarlah dunia berkata-kata
Usah kau ragu di sini tempatmu
Walau berubah di mata kita tetap indah
Selagi kau masih percaya...

Ketawa kecewa terpisah
Jalan yang lurus kian berhalang
Adakah semua ini yang ku inginkan
Ataupun hanya mengejar dunia semata-mata
Ku harap ku masih percaya...

Adakah semua ini yang ku inginkan
Ataupun hanya mengejar dunia semata-mata
Ku harap kau masih percaya...

Buka matamu
Biar aku memelukmu
Kita bersama masih muda masih mentah
Ku harap kau masih percaya...

Selama ini..

1 comment:

  1. tapi kan..ape kaitan lagu ni ngan sungai ek? huhu..tau sungai ni..ala aizat pun dok ampang..daerah hulu langat gak tu..hehe

    ReplyDelete