04 October 2011

Welcome Back


Setelah berbulan-bulan saya took the time off from writing in this blog..sebab pembawakan maybe.. Alhamdulillah, saya dah selamat melahirkan seorang puteri pada 22 Ogos 2011, bulan Ramadan hari tu. Ada mood balik nk tulis blog nih. Tapi mungkin x sekerap dulu. Saya pun dh habis pantang hari tu kat Kelantan..memang tanamkan dalam diri nak slimkan kembali badan..so ikutlah siri pantang yang agak strict.. Tapi hasilnya memang puas hatila..hehe :)

Auni yang comel..hehe..

Kejap je rasa dah bulan Oct nih..sebulan je lagi nak naik keje. Macam x ready sebab xnak tinggalkan auni. Jadual masa cuti ni memangla x boleh kata apa..ikut jadual babyla kiranya. Banyak juga kena belajar, letih tu mestila kan. Tapi setakat ni bolehla handle lagi.  

Auni yang x suka pakai topi..

Sejak dua menjak ni ramai kawan-kawan yang tunang n naik pelamin..kira musim la ni. Tapi kami memang xleh datangla kan. Insya Allah, bila Auni dah besar sikit nanti, xde masalahla kan...

Nanti pas ni saya akan cite jadual baby kami ni..kira she's the bos la kan now....

Pengalaman Bersalin? nanti bila saya ready kot..sebab memang xkan lupa punya.. :)



2 comments:


Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers